onsdag 16 augusti 2017

Daniels guide till Erik Satie (om man är nyfiken men inte orkar gå igenom allt själv och tycker som han tycker om vad som är bra)

För er som har läst introduktionen till vad som kommer att bli många dokument. Du kan hitta första inlägget genom att klicka här  eller så läser du helt enkelt introduktionen i dokumentet. Där står det hur du ska gå tillväga för att använda det på rätt sätt.

Det är med stor glädje som delar med mig av det här dokumentet - resultatet av mitt sätt att närma mig Erik Satie och hans musik. Anledningen att börja med Erik Satie är flera. Dels har han inte skrivit så många verk, dels är det lätt för mig att ta till mig då jag redan vet att jag gillar det.





Om dokumentet har flyttat på sig när du läser det här så hör av dig i kommentarerna så kan jag skicka en ny länk. Dokumentet kan förändras med tiden och även sättet jag organiserar filerna på. Eftersom det är så det fungerar så kommer jag endast länka till dokumentet.

----------------------------------------------

OK.

Följ länken nedan så hittar du hela dokumentet som pdf. Läs instruktionerna innan så får du ut mer av det.

Listorna med verk finns också länkade i dokumentet. Spara givetvis gärna verk i egna låtlistor eller gör vad ni vill, det här är inte hemligt på nåt sätt.

LÄNK TILL DOKUMENTET

Inga kommentarer: